Khamis, 23 Julai 2009

Majlis Pentauliahan Suksis Kat UPM


Salam, gambar nie member aku amik masa kat UPM hari tuh. Aku turut serta dalam Majlis Tamat Latihan Kor Suksis 2009. Best sanagt dapat pergi sana. Dapat makan free, Asrama free dan awek pulak tak payah bak cakap la. Memang banyak giler... Lau korang semua nak tahu, aku sekarang nie pelatih Kor Sukarelawan Polis Siswa Siswi. Lau budak-budak Universiti sebut jea KOr Suksis, pasti ramai tahu. Aku Sekarang nie tahun 2. Ada 1 tahun lagi untuk di tauliahkan. Aku dengar tahun aku di tauliah kat UTM, Skudai Johor. Lambat asanya nak di tauliahkan. Aku happy sangat dapat join KOr Suksis nie. Macam-macam aku dapat. Memang cita-cita aku nak jadi pegawai polis nanti. Paling kurang la jawatan Cif Inspektor. Dalam Suksis, aku dapat main senjata, belajar kawad, buat aku tambah berdisplin, buat aku bertambah berani dan aku dapat capai cita-cita awal aku untuk jadi polis. Kiranya aku ada jiwa kepolisan la dalam hidup aku.. Korang carila gambar aku dalam tuh.. lau dapat cari kira korang expert la.. huhuhuhuhuh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan